Vizuelni identitet

Tema neizvesnosti ne mora nužno da bude zastrašujuća. U grafičkom smislu, crna boja ili odsustvo svetlosti može da deluje i umirujuće. Crna boja ima sposobnost da dodatno istakne drugu, svetliju boju.  U tom smislu, dete možemo i ne moramo tumačiti kao jedinu svetlu tačku na slici. Ovo vizuelno rešenje ne nudi odgovore, već poziva na interpretaciju. 

I&F Grupa, u okviru koje posluje McCann Beograd, partner je Bitefa već četvrtu godinu zaredom. Ove godina je kriza ne samo kulture, nego sveopšta kriza izazvana pandemijom korona virusa. Više se ne radi o situaciji, nego o stanju nastalom kao posledica svih novina na koje smo svi morali da se naviknemo. Radi se o novoj normalnosti za sve nas. I prosto, svima nam je potrebna podrška, solidarnost, a u kulturi ponajviše. Iz tog razloga je McCann Beograd sa još većom posvećenošću ove godine radio na vizuelnom rešenju Bitefa.  

Tim McCann Beograd koji je realizovao vizuelni identitet Bitef festivala, radio je u sastavu:

Jana Savić Rastovac - Executive Creative Director
Lidija Milovanović - Associate Creative Director
Branko Rosić - Senior Art Director
Filip Grujić - Junior Copywriter
Aleksandar Milojević - Strategic Planner
Milica Kijanović - Account Executive
Bojan Stevanović - Account Assistant
Nikola Nikolić - Head Of Creative Services
Dejan Blagojević - Production Artist
Jelena Lubardić - Associate Production Artist

Video i galerije slika

Svetlana Bojković otvorila 54. i 55. Bitef - Galerija slika

Svetlana Bojković otvorila 54. i 55. Bitef - Galerija slika

Treća konferencija za medije povodom 54. i 55. Bitefa - Galerija slika

Treća konferencija za medije povodom 54. i 55. Bitefa - Galerija slika

Prva konferencija za medije 54/55. Bitef - Galerija

Prva konferencija za medije 54/55. Bitef - Galerija