Тема неизвесности не мора нужно да буде застрашујућа. У графичком смислу, црна боја или одсуство светлости може да делује и умирујуће. Црна боја има способност да додатно истакне другу, светлију боју. У том смислу, дете можемо и не морамо тумачити као једину светлу тачку на слици. Ово визуелно решење не нуди одговоре, већ позива на интерпретацију.
И&Ф Група, у оквиру које послује McCann Beograd, партнер је Битефа већ четврту годину заредом. Ове година је криза не само културе, него свеопшта криза изазвана пандемијом корона вируса. Више се не ради о ситуацији, него о стању насталом као последица свих новина на које смо сви морали да се навикнемо. Ради се о новој нормалности за све нас. И просто, свима нам је потребна подршка, солидарност, а у култури понајвише. Из тог разлога је McCann Beograd са још већом посвећеношћу ове године радио на визуелном решењу Битефа.
Тим McCann Beograd који је реализовао визуелни идентитет Битеф фестивала, радио је у саставу:
Јана Савић Растовац - Executive Creative Director
Лидија Миловановић - Associate Creative Director
Бранко Росић - Senior Art Director
Филип Грујић - Junior Copywriter
Александар Милојевић - Strategic Planner
Милица Kијановић - Account Executive
Бојан Стевановић - Account Assistant
Никола Николић - Head Of Creative Services
Дејан Благојевић - Production Artist
Јелена Лубардић - Associate Production Artist